آیا هیپنوتیزم روند بزرگ بعدی سلامتی است؟

[ad_1]

از آنجایی که سال گذشته باعث می شود تا عادات و سلامتی خود را دوباره ارزیابی کنیم ، قدرت هیپنوتیزم با روشی کاملاً جدید به منصه ظهور می رسد – در اینجا چطور می توانید ضربه بزنید

اگر اخیراً شخصی را دیده اید که به فضا خیره شده است ، ممکن است روزی رویا نبیند ، حتی ممکن است مراقبه نکند. ممکن است آنها در حالت عمیق هیپنوتیزم باشند.

با شروع كنترل سال 2021 ، و مسائل بهداشت روان مانند اضطراب و افسردگی در بالاترین حد خود قرار دارد ، بسیاری از آنها به دنبال درمان های سلامتی جدید هستند كه هم احساس كلی و هم احساس جدیدی داشته باشند. هیپنوتیزم یک گزینه سریع در حال ظهور است – حتی در اسپا های بزرگ مانند Four Seasons New York City و در طب سوزنی و استودیوهای یوگای مختلف در سراسر جهان ارائه می شود.

آنا تاکر ، روان درمانگر مجاز و هیپنوتیزم درمانی بالینی توضیح می دهد: “اخیراً تقاضای هیپنوتیزم افزایش یافته است که به نظر من به چند عامل مربوط می شود.” “COVID باعث شده است كه افراد كیفیت زندگی خود را به روشی جدید ارزیابی كنند و این مرور زندگی تمایل به تغییر عادت های قدیمی یا موقعیت هایی را كه دیگر برای آنها مفید نیست ، مانند پایان دادن به یك رابطه ناسالم یا یافتن كار معنادارتر ، ایجاد كرده است. من همچنین رشد در علوم اعصاب ، درک عمیق تر از پلاستیک عصبی و نقشی را که هیپنوتیزم در تغییر نحوه تفکر ، احساس و تجربه جهان بازی می کنم ، مشاهده می کنم. قدرت هیپنوتیزم به شکلی کاملاً جدید در حال جلب توجه است. “

بنابراین ، تعجب اینکه دقیقاً هیپنوتیزم چیست؟ اگر به نظر می رسد مدیتیشن باشد ، نوعی است ، اما این فکر متمرکز را به سطح بالاتری می رساند: “واقعیت این است که یک مراقبه یا تجسم هدایت شونده می تواند شباهت زیادی به یک جلسه هیپنوتیزم داشته باشد ،” توضیح می دهد اوا جوزفسون ، یک پزشک مجاز هیپنوتیزم در میامی ، فلوریدا. “تمایز اصلی این است که چگونه هیپنوتیزم متمرکز بر تغییر افکار شما است ، بر خلاف مراقبه که به طور کلی در مورد مشاهده ، مشاهده و پذیرش افکار شما است.” هیپنوتیزم – یا هیپنوتیزم درمانی که معمولاً نامیده می شود – از آرامش هدایت شده ، تمرکز شدید و تمرکز برای تلاش برای رسیدن به یک سطح بالاتر از آگاهی استفاده می کند.

“حالت عاطفی ما توسط ضمیر ناخودآگاه ما کنترل می شود … ما نمی توانیم آگاهانه خود را متقاعد کنیم که احساس بهتری داشته باشیم” – آنا تاکر

مطالعات نشان داده است که هیپنوتیزم به افراد کمک کرده است سیگار را ترک کنند و درد کمتری احساس می کنند. تاکر اضافه می کند: “هیپنوتیزم درمانی ابزاری قدرتمند برای پاکسازی اضطراب و افسردگی است.” “حالت عاطفی ما توسط ضمیر ناخودآگاه ما کنترل می شود ، و این قسمت از ذهن دارای فاکتور مهمی است. عامل حیاتی دروازه بانی برای ضمیر ناخودآگاه در نظر گرفته می شود و هیچ اطلاعاتی را که با باور ناخودآگاه تثبیت شده مطابقت نداشته باشد ، مجاز نمی داند. به همین دلیل است که نمی توانیم آگاهانه خود را متقاعد کنیم که احساس بهتری داشته باشیم. ”

در طول هیپنوتیزم ، ذهن آگاه قادر به آرامش است و عامل حیاتی برای اطلاعات جدید باز است. این یک خط جهت در سیستم عصبی خودمختار است ، که احساس اضطراب را کنترل می کند ، و احساس خوبی را ارائه می دهد. “یک جلسه هیپنوتیزم همیشه با این سوال آغاز می شود که پزشک می پرسد چه چیزی دوست دارید در زندگی تغییر دهید – تغییر هسته اصلی کاری است که ما انجام می دهیم. یوزفسون اضافه می کند ، گاهی اوقات حتی به آن می گوییم “تغییر کار”.

هیپنوتیزم بارها در فرهنگ پاپ به تصویر کشیده شده است ، و بنابراین مردم تمایل دارند که آن را به عنوان یک درمان افراطی تصور کنند. اما به محض تقطیر ، هسته اصلی هیپنوتیزم فقط ابزاری برای تغییر افکار ، رفتارها و عادات است. جوزفسون می گوید: “این می تواند راهی برای از بین بردن باورهای آسیب رسان از دوران کودکی ، تغییر عاداتی مانند ترک سیگار یا ورزش روزانه بیشتر باشد ، و همچنین می تواند راهی برای تنظیم دقیق ذهنیت و ایجاد زندگی مورد نظر شما باشد.”

و گرچه هیپنوتیزم نمی تواند خاطرات را مانند فیلم ها پاک کند ، اما می تواند خاطرات را دوباره اصلاح کند تا درد آنها کمتر شود. این اغلب با مشاوره یا درمان همراه است ، در تلاش برای کمک به مردم در جلوگیری از درد یا درک متفاوت چیزها. “ما اغلب فکر می کنیم و احساس می کنیم شخصیت ما سنگ تمام گذاشته است ، اما در واقع گفتگوی خود و عادت های ما از الگوهایی پیروی می کند که در گذشته آموخته ایم – و می توانند به روز شوند.”

“تغییر هسته اصلی کاری است که ما انجام می دهیم. حتی گاهی اوقات ما آن را “تغییر کار” می نامیم “- Ewa Josefsson

اگر خودتان در فکر آزمایش هیپنوتیزم هستید ، چندین روش وجود دارد که می توانید آن را آزمایش کنید. برخی از کلاس های یوگا آن را مورد تأکید قرار می دهند. به عنوان مثال ، جوزفسون آن را در کلاس های یوگا که تدریس می کند ادغام می کند. او با استفاده از تأییدهای مثبت دانش آموزان خود را به سمت بیان هیپنوتیزم راهنمایی می کند. “در طول یک کلاس یوگا ممکن است شما برای دیدن ، فکر کردن و احساس چیز جدید ، برای تغییر یک تغییر در ذهنیت خود ، بازتر باشید.”

وی توضیح می دهد: “بسیاری از معلمان ماهر یوگا از این فرصت برای ارائه پیشنهادات مثبت و نشاط آور استفاده می كنند ، كه اساساً نوعی هیپنوتیزم است ، خواه آنها آن را بدانند یا نه.” “اگر در طول کلاس یوگا تا به حال یک واقعه بزرگ ادبی داشته اید ، پس می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم! معلم ممکن است تأییدی مانند “شما در حال حاضر عالی هستید” را گفته باشد و اگرچه قبلاً این عبارت را شنیده اید ، این بار واقعاً به خانه برخورد کرد. “

همچنین می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. تاکر توصیه می کند یک فضای خصوصی راحت برای استراحت پیدا کنید ، یک هدف خواب آور در ذهن داشته باشید و آن را با زبان مثبت روی یک کاغذ بنویسید ، جمله مثبت را سه بار بی صدا یا با صدای بلند تکرار کنید. چشم خود را ببندید و 10 نفس عمیق بکشید تا آرام شود ، از طریق بینی نفس بکشید و از طریق دهان خارج شوید. او می گوید: “در این مرحله شما می توانید با شمردن عقب از ده به یک ، خود را راحت تر تصور کنید یا اینکه از پله ای با ده پله پایین بیایید.”

“در پایین راه پله خود را در یک مکان امن و درمانی تصور کنید و پیشنهاد خواب آور خود را ده بار تکرار کنید. به خود اجازه دهید هیجان حاصل از دستیابی به هدف خود را احساس کنید و خود را برای رسیدن به هدف تجسم کنید. وقتی احساس آمادگی کردید ، تصور کنید که از پله خود بالا بروید و سپس به راحتی چشم های خود را باز کنید و از توانایی جدید خود لذت ببرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>