گزارش Healthspan ، انگلیسی ها تا چهل سالگی از سلامتی غافل می شوند

[ad_1]

تحقیقات اخیر به سفارش مارک مکمل Healthspan نشان داده است که از هر ده انگلیسی یک نفر سلامتی خود را جدی نمی گیرد تا زمانی که 40 به علاوه برسد.

نظرسنجی Healthspan ، که 2000 بزرگسال را تحت تأثیر قرار داد ، نشان داد که بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان ادعا کردند که تا 51 سالگی یا بیشتر از سلامتی خود غافل شده اند.

این بررسی نشان می دهد که از هر ده نفر (42٪) چهار نفر توجه خود را به سلامتی شروع می کنند “وقتی که آنها مانند گذشته احساس انرژی نمی کنند”. 31٪ گزارش ها با افزایش سن مشکلات کاهش وزن را افزایش دادند. 20٪ از کسانی که از آنها پرسیده بودند گفتند که هنگام بالا آمدن از پله ها احساس نفس می کشند.

با دلگرمی بیشتر ، 63٪ موافقت کردند که “هرگز برای مراقبت از خود و جدی گرفتن سلامتی خود خیلی دیر نیست” در حالی که تعداد مشابهی (62٪) اذعان داشتند که شروع همه گیری در مارس 2020 انگیزه آنها را برای بهبود سلامتی خود فراهم می کند.

دکتر آمیت باخایی ، یک متخصص قلب در بیمارستان Spire Bushey که با Healthspan کار می کند ، اظهار می دارد: “هرگز برای شروع مراقبت از سلامت قلب و همچنین کل بدن و ذهن شما خیلی دیر نیست. این یکی از باورهای غلط بی مورد در جهان است که “برای من خیلی دیر است ، من قبلاً حمله قلبی داشته ام ، از اینجا سراشیبی است” ، که بندرت اتفاق می افتد.

“تفاوت بین بهبودی خوب از حمله قلبی و بهبودی ضعیف بین هفت تا ده سال طول عمر اضافی – یا حضور در آنجا برای فارغ التحصیلی دانشگاه نوه شما است. “با هفت سال زندگی سالم اضافی چه خواهید کرد؟” من اغلب از بیماران می پرسم. پیدا کردن انگیزه ، به ویژه در حین قفل کردن ، اثبات دشوار است – 56٪ اظهار داشتند که آنها تلاش می کنند هنگام ایجاد سلامتی کلی خود را تحریک کنند ، دلیل این کار را عدم تمایل به ورزش (41٪) و غذای سالم (23٪) می دانند. “

این یکی از باورهای غلط بی مورد در جهان است که “برای من خیلی دیر است”

این تحقیق در مورد آخرین نکته باخایی گسترش می یابد و تأکید می کند که یک سوم (33٪) گفتند که آنها انرژی لازم برای ورزش را ندارند. با وجود این ، 54٪ اعتراف کردند که با افزایش سن نگران احتمال “زوال جسمی” هستند.

در مورد رژیم غذایی ، 43٪ گفتند که در حال حاضر میوه و سبزیجات بیشتری می خورند تا بتوانند سلامتی خود را بهبود بخشند و به طور بالقوه طول عمر خود را افزایش دهند.

راب هابسون ، رئیس تغذیه در Healthspan ، اظهار داشت که در انگلستان ، فقط 30٪ از افراد “موفق می شوند 5 غذا در روز بخورند”. هابسون چندین نکته در مورد چگونگی افزایش مصرف میوه و سبزیجات برای مصرف کنندگان دارد ، از جمله شمردن گرم به جای وعده ها و خاموش کردن روغن پخت و پز به نفع روغن زیتون که حاوی پلی فنول های محافظ قلب است – در کاهش التهاب در بدن مفید است.

هابسون می گوید NPN وی معتقد است كه در مواردی كه به آموزش و پرورش مربوط می شود ، اقدامات كافی برای كمك به افراد در دستیابی به اهداف مطلوب غذایی انجام شده است ، اما مصرف كنندگان باید مراقب باشند كه از كجا اطلاعات خود را می گیرند. وی افزود: “من فکر می کنم اطلاعات زیادی برای کمک به افزایش آگاهی از سلامتی و اهمیت اولویت قرار دادن این موارد وجود دارد. کمپین های دولتی در این زمینه وجود دارد و ما اکنون به اطلاعات زیادی در مورد بسته مواد غذایی دسترسی داریم تا به ما در انتخاب یک ماده غذایی سالم کمک کند … من فکر می کنم مهم است که مردم درک کنند به چه اطلاعاتی اعتماد کنند و این به معنی مراجعه به متخصصان تغذیه ثبت شده و متخصصان تغذیه برای مشاوره تغذیه و نه افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی یا مربیان شخصی با آموزش بسیار اندک در این زمینه یا درک شواهد مبتنی بر علم برای پشتیبانی از گفته های آنها.

“شرکت هایی مانند Healthspan همچنین برای جستجوی و استفاده از متخصصان برجسته در این پرونده وقت می گذارند ، از جمله متخصصان تغذیه واجد شرایط ، رژیم درمانی ، روانشناسان و استادان و محققان محترم برای کمک به انتشار اطلاعات علمی در رسانه ها و همچنین استفاده از اولین رویکرد مواد غذایی.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>